Snart är det 1-årsdag



Nu är det ca 8 veckor till vi firar 1-årig bröllopsdag. Hi hi hi.
Undrar vad man ska hitta på då.
Vore kul om vi kunde hitta på nått lite extra.
Det är ju tur att vi valde en dag mitt i semestern
så att ingen behöver ta ledigt från skola o arbete.

Se om man kanske skulle gå på nån konsert eller så.
Får sätta mig och kolla runt lite.

Ja, äta når gått det är ju klart.
Det finns mycket gott som dyker opp i huvudet nu.

Sova borta skulle jag tycka vore kul och om man tog med
fiske sakerna vet jag att lyckan vore total för de andra i familjen.



Ja vi får se vad mannen har tänkt sig.
Han kanske redan planerat klart, eller inte alls.
Nu ska jag jobba långhelg så jag kan ju sitta på rasterna
med en kopp kaffe och glutta på nätet.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin Bild på Er! <3



Vad fort tiden går!

2011-05-27 @ 23:50:58
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0