Så här firade vi vår bröllopsdag.



Hela familjen åkte in till Norrköping för att fira vår bröllopsdag.
Ja, hela familjen Sjöberg var med.
Vi tog spårvagnen från stationen, åkte drottninggatan upp.


Vi ville gå och äta nått gott och dyrt men först ville vi uppleva nåt spenande.
Det blev Dino utställningen som var i stan.

   


Sen gick vi vidare för att ha en fortsatt trevlig kväll.
Vi gick till Highlander inn.
Vi lånade en kortlek i baren och spelade Skit gubben och finns i sjön.
Vi hade det helmysigt.
Musiken som spelades den kvällen var i familjens smak. Ok det var inte Sarek då
men det näst bästa. Reggae så som Bob Marly, Governor Andy, Junior Erik,
Syster sol med flera.


Maten för kvällen blev Planstek och Burgar tallrik
Så gott och jag rekomenderar det absolut

Till efter rätt tog grabbarna glass.

Kvällen till ära bar jag tiaran jag hade på bröllopet.
Jag bar den hela kvällen och kommer att göra det vid varja bröllopsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0