Helt grundlurad

Då har man blivigt totalt grundlurad.
Var på fotbollskolan i Vånga o jobbade i går.
När alla barn var på väg hem kommer det ett gäng
gående upp mot klubbhuset, o dom kände jag igen.
En av dom förklarar för mig att grillfesten hos Karin är
inställd -För nu ska vi åka på äventyr med dig Annelie.
Det började med motorcykel Glan runt.
Sen blev det ridning vid parkeringen utan för jobbet (så klart)
Efter Annelies häpnadsväckande häst nummer och lite intjänande pengar
blev det picknic.
Sen var det dax att tjäna mer pengar Köp 2 cola o en sång 10:-
Det fanns 8 låtar att välja på men tanke på mitt smek namn var alla
8 Lillasnigel.
Allt var en lyckad kväll och mycket pengar blev det.
Tyvärr tog den slut lite kvickt när Mintun inte ville vara kvar i magen
så bilresan hem var nog trevlig, eller?
Men tack tjejer för en kul kväll jag hade skitkul era busar.
Hoppas att jag får lite bilder av dem att visa er.

Kommentarer
Postat av: systra

Lille vän en kul grej... själv var jag i linköping på flygplanmuseumet såg messet en timme efter att jag fick det puss på näsan...då kommer du inte dricka mintu nån mer gång då hejs

2010-06-13 @ 22:02:09
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej och hå vad roligt! Mintu är inte bra för magen, prova aldrig det igen. Hoppas du känner dig riktigt firad av tjejerna, puss

2010-06-14 @ 08:33:55
Postat av: anabanana

hihi vad skojigt :)

2010-06-14 @ 11:19:36
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0